Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Thursday, March 7, 2013

673 : Think Think Think


“Sesiapa yang ada padanya kezaliman terhadap saudaranya; seperti terhadap maruah dan selainnya, mintalah halal pada hari ini sebelum tiba waktu yang tidak ada dinar dan dirham . Sekiranya baginya kebaikan (amalan soleh) maka akan diambil darinya dengan kadar kezalimannya. Jika tiada baginya kebaikan, maka akan diambil dos orang yang dizalimi lalu ditanggung ke atasnya”

#Riwayat al-Bukhari

“Segala hak akan dibayar kepada empunya pada Hari Kiamat, sehinggakan akan dibalas untuk biri-biri yang bertanduk atas perbuatannya ke atas biri-biri yang tidak bertanduk” 

#Riwayat Muslim

Ya Allah , seandainya memang benar hak aku dinafikan, 
seandainya benar aku di zalimi di atas dunia, panjangkan umur dan murahkan rezeki orang yang menzalimi aku ; walaupun kemenangan dunia bukan milik aku, aku mohon di pulangkan hak aku di akhirat nanti.

god bless.