Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Sunday, January 8, 2012

6O9 : what you give you get backkkk

ada orang jadi fake follower saye, auww, teruja ! tenkiu tenkiu ! malu la tu nak ngaku jadi follower, xpon ayat je gebang, lepas dah public baru rajin capture tulisan nukilan ku. dah public dah, jangan susah2 ea.

ku dah besar, jangan ajar ak macam mana nak guna social media, *wink*. malu ke rahsia kantoi, takot ke orang baca. tu laaa, snap sangat tulisan ak, dengan caption seumpama, dah bertahun ak diam, ak nak pecah semua ak tau, xkira la yang laki ke yang pompuan ke cakap, meh ku balas meh, heh heh heh.

dabik dada kata diri moden, tapi rupanya pemikiran sangat la kampung. ingat ak xboleh lawan yer, ni ak lawan ni lepas bertahun aku simpan. terkejut ke aku lawan dey kici, xsangka ea, haha. itu memang bakat terpendam, orang terpilih je dapat rasa tu. lepastu cakap `saka masuk badan`, haha. *gelak sampai shemputtt`, hahaha !

time publish Untitled Album tu pon, sempat orang komen dah pon, agenda busuk la tu nak jatuhkan ibu ayah aku, sooory, aku hidup lagi kot. tu la, dulu aku pernah cakap, tp kau lupa lettew, jangan nak kenakan aku sangat. kutuk aku xpe, printscreen siap nama penuh lagi ada, tapi bila dah pecah rahsia kau, terus gelabah cuakk, `elllllehhhhh`

sakit hati lettew tew tew ea non stop msg aku, gewd ! aku sukeee.. apa salahnya rasa sakit plak dah selama ni reti sakitkan hati orang lain je kan.. nak marah pegi amik wudhu, istighfar ingat tuhan tau, xpon redha ye, redhaa, :)