Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Sunday, October 23, 2011

kaki kencing

owh, naik atas sebab aku bising malam² cakap tepon ea.
bukan sebab lain naik atas ?
haha. funny. xpe, aku simpan rahsia.
padan la kak M tu cakap, nasib baik aku datang baru duduk atas, kalau tak duduk bawah je ha.
beragak la nak reka cerita pon. dah kaki menipu tu menipu jugak.
kalau ye pon aku cakap tepon, tu ke faktor utama ?
xkannnnnnnn, haha.
cakap banyak, lepas tu sendiri lupa.
padahal banyak benda aku baru tau, tapi aku kena salah pulak.
aku tak amik tau, buat relax, buat cool, pesen tak kesah, ni pulak aku kena tuduh fitnah ?

terima kasih lah ye.
orang hilang ingatan memang camtuh.