Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Monday, September 12, 2011

soalan kertas matematik spm 2011

yeay, soalan bocor, soalan bocor, yeay yeay ! haha

yes, aku pon terkejut bila dengar kena tax 6% bila beli topup. dan aku pon xpuas hati sbb ak prepaid user. tapi bila baca whole article, rupanya syarikat telco sendiri yang naikkan dengan alasan sebelum ni depa yang tolong bayar tax untuk customer.

agak-agak la kan, if korang ada company, korang nak tanggung x tax yang sepatutnya orang lain bayar tapi nak xnk, kau kena bayar ? aku tak nak :) even company ak kaya pon, tiap-tiap taon dapat untung, disebabkan tamak halobaaaaa, aku xnk tanggung jgk, nak kaya raya lagi. biarlah org nak ngate, still, hak aku kot, LOL

siap gebanggebang cakap tukar kerajaan. kalaulah boleh tubuh kerajaan baru ni yang akan kekalkan hak yang kita ada sekarang + bagi kelebihan lagi banyak, tak pe jugak. aku risau kang tubuh kerajaan baru, abes duit peruntukan kena abeskan untuk tukar buku teks sejarah dari sekolah rendah sampai menengah sampai rakyat kebulur habis, errr, xperlu kot.

so, udah-udahla. benda xde kaitan ngn gomen pon korang sangkut pautkan dengan gomen. kot ye pon benci gomen, cari la issue lain, idea lain yang mmg betol2 ad kaitan ngn gomen der. kalau dah benci tu, sampai nama individu pon akan di kutuk kan ? :)