Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Saturday, August 20, 2011

nemonemonemo

kau yang tak pernah tahu tentang kami ketika kau tak wujud dalam cerita kami,
aku sudah ada dia. 
( rozanna rizwan, 2011 )


tak perlu bersusah payah memikirkan meluahkan mengekspresikan idea. wajah itu terlalu busuk untuk ditatap sebusuk hati. tak perlu berlindung disebalik niat untuk membantu menolong. dendam aku tak kan pernah sudah walau sejuta kebaikan yang diberi selepas ini. akan aku ingat walau aku sudah bercucu bercicit suatu hari nanti. dan bila sampai masa, kau akan merasanya. aku akan menunggu saat itu, kerana ketika itu aku akan sentiasa tersenyum mengenangkan betapa percayanya aku pada karma itu tidak sia-sia
~ with love, fatin nabila :) ~