Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Saturday, July 16, 2011

saya stalker yang baik

bukan main bosan duduk rumah. sekali  TER hadap satu facebook ni. sebab usha facebook retis nih. sekarang aku pesen suka stalk facebook golongan berumur sebab aku tau dieorg tak akan private certain benda dekat facebook especially wall. ni semua start gara-gara nabil dalam maharaja lawa yang dok cakap psl facebook orang berumur ni.

then, memang aku gelak besar arini. sebab before ni if facebook makcikmakcik n pakcikpakcik, kriteria yang selalu jumpa :
  1. ayat xde shortform langsung kira penggunaan bahasa melayu A+ la
  2. dieorg akan post lagu-lagu 70an + 80an kire biasalah macam lagu uji rashid, shima, dj dave,
  3. ayat bunga jiwang mcm kita orang muda "miss you" tapi dieorg "ku rindu padamu"
  4. titik (dot) (.) berterabur sana sini
yang aku jumpa tadi buat aku gelak besar jugak la. mintak maaf pakcik, saya memang stalker handalan sebab bosan, tapi saya xreveal sape pakcik, rilex pakcik, cooooll. saya cerita je apa saya nampak kat facebook pakcik tau sebab pakcik dah buat saya happy dan tak bosan hari ni, credit to pakcik, hehe. saya tergelak sebab hari-hari pakcik update status yang sama cuma beza dia .... :
  1. salam ahad smua kwan2
  2. Salam pagi Rabu smua kwan2
  3. salam pagi khamis smua kwan2
  4. Salam Pagi Juma'at smua kwan2
hadoi. kalaulah saya peramah, nak je saya tanya, hari isnin dan selasa pakcik pergi mana ?? hehe. tak boleh pakcik, saya tak tahan, saya nak gelak jugak. penat tau gelak, sakit dada saya tau tahan gelak sebab saya tak berani gelak kuat-kuat. kang gelak kuat-kuat ibu saya merangkap guru besar @ pegawai jpj @ pegawai air dan letrik @ pegawai kaji cuaca @ guru vokal saprano akan datang sebelah saya sambil bertanya "xde gambar baru ke ?" hahaha.

suddenly,   i miss her :)

1 comments:

Danial Ikhwan Jaafar said...

haha best kan baca yang orang2 berumur punya fb post. tak sakit mata nak baca. takde campur huruf BESaR hUrUF keCiK LOL =P