Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Monday, July 25, 2011

bOoOoo dia :)

nak guna kuasa papa ? anak kolonel tudm ? waaa, takotnye ! uuuu. am so scared :) oh whateverlah uncle. check dulu anak sendiri before nak salahkan anak orang lain. anak tu tak perfect, tapi logik la semua nak menangkan anak masing-masing. tapi sayanglah kalau dah join tudm even bawak **** pon, xkan x di train pemikiran kelakuan yang sepatutnya ? :)

aku bangga ada ibu aku sebab ibu aku tak pernah nak bezakan anak dia dengan orang lain. kalau tengok tv drama melayu kesah keluarga mak backup anak gila-gila even anak jahat nak mati, ibu aku slamber je ckp "ibu xde percaya pon sume anak ibu, xkan nya nak pertahan anak lebih-lebih".

kesian. typical malay mmg camtu. xsemestinya gah sangat speaking, belajar engineering, otak tu boley sync dengan mulut. kalau nak cakap aku cakap macam juara kau pon sama je. nak kata aku tak sopan ? bahasa kasar ? kau pon sama je. ingat aku tak baca thread kat facebook tu ? chat ? dah lupa sistem facebook yang chat pon masuk inbox ? hahaha.

xpayah berlakon sangat, xkemana pon cakap gebah-gebah. xkemana pon nak berlagak buat itu ini. sape start ganggu sape dulu. sape yang start forward msg masuk hp aku tanpa aku request ? tang story lain ingat, tang aku cakap "korang ni yang tak tau pape sibuk nak kutuk cakap xboleh amik gambar skali, sibuk pegang hp, sibuk itu kutuk ini" kenapa diam tang aku cakap ? terkedu ? ingat aku tak tau ?

yang lelaki pon kalau ye pon sangap sangat, xpayah nak jadi gentle konon caring ke ape :) banyak dah kot aku dengar pasal kau. xboleh sampai msg dengan gunakan mata tangan xpela, nanti i gunakan mulut n telinga pulak, deal ?

xxxxxxxx
heaven gila semalam rumah angah dah macam cc kejap pandang screen laptop ni sekejap pandang sebelah ni pandang sebelah sana balik sampai tak sedar kejap je dah malam. lalala`

5 email, 30 facebook, 16 password, done :)