Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Saturday, May 14, 2011

don't believe a word you hear

haha. semalam hari pening. pening dengan msg manusia, pening nak paham perangai orang, pening tengok baju berlambak nak kena lipat n hang, pening kemas barang, pening pening pening. sekali dah petang terus short. mandi awal tetibe, dah 9 lebih pg mcD, chocho top, buboq ayam, fillet, sundae, ohh xilang lagi.

layan cerita anak lorong, lagi la, tolong pening nak settlekan jalan cerita T_T. cari pasal ngn mky seround, bump, tido. blogger plak cari pasal, xabes² maintenance. bad day betol smlm. tapi hari ni ? oyeah..

mulakan hari dengan sundae strawberry + lontong.. ngee`.. luar plak angin sepoi, guruh, tauu la nak hujan, yes ! nak layan cite indon n keling sat lagi dengan gembira. hope tak masuk la lagi msg² yang tak menyenangkan.



bukan pe, bagi aku masa boleh. aku xde la jahat mana. jahat tu ada, nakal tu ada, pendendam lagiiii la memang ada. tapii, bila aku nak buat baik je, mesti je aku teringat balik benda jahat yang aku kena, so, aku putuskan niat nak buat baik, haha. jangan cakap aku kejam. kalau kau tak dajalkan aku, aku tak kan jadi camni. :)