Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Thursday, April 7, 2011

kau ingat kau ?

suka nau baca blog orang pastu bebel sound2 pulak. suka nau stalk facebook orang, lepas tu bagi ceramah kutuk orang pulak. suka nau click baca komen yang deret berjela sampai sanggup tunggu suma loading, pastu boleh pulak kesimpulan sendiri n sebarkan pasirnya.

macam awak tu tak pernah ada masalah. macam awak tu suci murni baik sangat. macam awak tu jujur berbudi pekerti mulia sangat. macam awak tu hidup2 je dari baby terus jadi perfect tak pernah jumpa orang perangai sekian sekian. macam awak tu hidup smooth je dari dulu sampai sekarang.

nak kata awak tak pernah ada masalah, em, nak kata tak ada kawan, pernah je upload gambo berjimba sakan dengan kawan. nak kata kurang kasih sayang, boipren ada, kengkawan ada. nak kata awak ni sopan santun, haih, selalu aku tengok kahau je manjang.

dah apa masalah ? ap kau hengat hidup kau perfect sangat ? dulu 'trouble' tak pernah masuk dalam list kawan ? ap masalah nak kecoh bila aku sama kawan bercerita masalah or gelakkan masalah ? ap menyusahkan kau ke ? ap aku guna laptop kau ? apa aku guna broadband kau ? ap aku guna jari tangan kau untuk taip ? no no no no, kau bukan serumah ngan aku, dahtu ape ?

kecoh ! boleh blah. if sekarang kau dah jadi baik luaran tapi mulut still longkang, ingat lah zaman gelap dulu. jgn bajet perfect sangat lah, orang tak de kesah pon hal kau, kau je lebih2. orang pon xde bukak fb kau, xglamour pon.

skrg ak dah offkan wall dari semua, ak openkan link blog, meh la sini pulak baca kalau rasa broadband tu speed laju gile babi nak loading. aku nk taruk widget yang berat2 lak, biar padan ! lalalalalala`