Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Sunday, October 24, 2010

tipunya sms

ada lagi rupanya macam ni.. ingatkan dah abes lepas suatu masa dulu, macam abes-abesan memerangi penipuan sms.. taip pon xbetul, T_T.. kesiannya :D. aser orang Malaysia dah xde tertipu if kena macam nih, siap boleh pk balik, brape hengget menang nih, sume tempat ada titik, haha.


sekarang sume no / simcard kena register kan ? senang je kot nak tangkap orang camnih. nah, ambik lah no orang nih.. terang tang tang xde hitamkan pon, ambik, nah, ambik..