Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Wednesday, October 27, 2010

help me please ?

jam dah 9:50 malam..

rumah ak xjauh xdekat dengan masjid.. mula-mula ingatkan masjid tengah sembahyang isya', tengok jam, xmungkin... tp dengar orang mengaji, macam bunyi-bunyi je dari tadi.. pastu terdetik, bila last ak baca quran eh ? bila last sentuh quran eh ? pastu sekarang rasa nak menangis sangat.. ;(

if sentuh pon, sentuh ya'sin, baca ya'sin.. lamanya xsentuh quran.. rasa rindu.. ;(.. tp dalam bilik ak skrg xde quran, ad yasin.. tp, ad tafsir.. tp, skrg ak aser rindu nak sentuh quran yang besar tu, warna merah ad, biru ad, quran yang ak selalu bawak kecik-kecik pg mengaji.. quran yang tiap malam ak pegang time ak sekolah menengah kat musolla..

tp skrg, ak aser dah lama la ak xpegang quran.. mana pg suara orang mengaji tadi, tiba-tiba diam.. sumpah, ak nak nangis.. someone, bagi ak quran skrg... ;'(.. kenapa jadi camni.. T_T

4 comments:

panggil aku shEh said...

oo..

. angah . said...

achik, jge dri leklok. tgk la cmne wiken ni, if angah xde pe, angah blk mlake . if n only if la .

Anonymous said...

sheh: aa ?

angah: uits, orang ad plan lah. forget aa ?

- fatin baharum -

Anonymous said...

olololo..nnt baca ngn i na :)