Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Thursday, October 28, 2010

god gives, god takes.

sorry, kata rindu entry emo emo ak.. susah-susah je google kan cari keyword fatin baharum la, fatin nabila la, google guna nama sendiri la, or yang de kaitan ngan ak la semata2 nak carik blog ak satu lagi tu ya, kesiann :)

ok, ok.. entry emo berulang kembali di sini memandangkan anda gian untuk membaca. :) bukan anda seorang, boipren anda yang lanun tu pon gian kan sampai nak lagi baca belog ni ha, check2, auww, ad visit rupanya, lalalala`

macam ni lah. memandangkan encik dan cik berdua dah berumur, buatlah gaya orang yang berumur oke ? saya tau cik tengah up to something skrg, nak sisihkan saya dari tempat tinggal saya, berkomplot dengan yang lain untuk kenakan saya sem depan, sedangkan apa motif cik pon saya tak tau. cik cakap dengan saya pergi discuss dengan mereka ap sume, dengan mereka, cik plan nak lock sana, lock pintu bilik cik sekali kan xnak dihuni oleh rakan saya, dengan mereka cik ada minta mereka discuss dengan saya ?

terima kasih cik kerana berbusuk hati sedemikian rupa. sedangkan sepanjang cik tinggal bersama, xpernah saya buat cubaan, fitnah, perancangan untuk mengusir keluar cik or apa sahaja. mentang-mentang cik dah nak grad, cik plan macam2 nak kenakan saya. cik ingat saya xtau ? maaflah cik, saya fatin nabila.

saya dah baik menegur cik, apa semua, konon nak exam dah kan, kot lah cik pon nak bersihkan hati belajar dengan tenang untuk exam ni. tp, saya xsangka hati cik begitu busuk. alhamdulillah, dalam geng yang cik komplotkan itu masih ada satu hati yang bersih yang kasihankan saya, kerana saya hanya berdiam diri, saya tak bercakap bergelak macam syaitan macam cik ketika mengeluarkan idea-idea jahat itu.

sesungguh cik, cik pon dah besar, xperlu ulang banyak kali, tuhan maha adil cik. tuhan maha besar, tuhan itu sangat kaya. tuhan tu tau sangat. bila cik plan macam ni pada saya, tindas saya, saya mohon kepada tuhan, supaya tuhan berikan ganjaran setimpal atas semua yang cik dah berikan pada saya. alhamdulillah, cik, saya tak buta, saya tak pekak, deria saya semua masih berfungsi.

hari ini cik buat saya. cik aniaya saya. ANIAYA. insya allah, hidup kita semua panjang. zaman universiti cik berjaya aniaya saya, zaman akan datang cik, if cik di aniaya, anak cik dianiaya suatu hari ini, CIK INGAT LAH SAYA TIME TU. ingat cik, ingat.

pergilah canangkan url blog ni untuk tatapan semua kawan cik, classmate, rakan virtual cik, canangkan. kalau wakil cik baca, fikirlah, korang semua dengar dari seorang, dari ak, korang baca je, adil ke untuk korang judge ? kalau ye pon nak jaga hati kawan, ikhlas nak teruskan hubungan perkenalan dengan kawan, fikirlah, apa sepatutnya yang dibuat. aniaya orang tu best solution ke ?

hidup berpusing cik, berpusing sangat. hari ni cik kat atas, cik mewah, cik senang, cik gelak gembira, semua cik nak cik dapat, saya yakin cik, suatu hari nanti.. yakin sangat, hidup cik boleh ada kat bawah, cik fitnah saya macam2, saya diamkan xbawak pergi kampus pon hal, kalau ada rakan terdekat sebagai tempat saya luahkan perasaan. kat kelas saya dengar dari si anu si anu apa cik cakap suatu masa dulu, saya diamkan.

paling marah, saya tulis kat blog, sebab 30% je reader blog saya kenal saya, yang laen xkenal.. so if cik baca, itu hal cik, tp 4 sure, xde orang pon boleh kenal watak cik.. tapi cik ? jaja cerita satu kampus, housemate si anu pon bagitau saya apa cik ceritakan, walaupun saya dah kurang rapat dengan si anu, cik jangan ingat si anu pon jahat macam cik, maen taram je cakap pasal orang, si anu tu baik, dia tanya saya balik cik, xmalu ke ?

cik dah tua berapa tahun dah dari saya. sudah lah sakitkan hati saya. saya tak sentuh satu benda pon yang ada pasal kehidupan cik pon dah cukup. buat encik bf kepada cik, encik pon nak kahwin dengan dia kan, bimbing lah bakal isteri encik ni. jangan setiap masa kat blog kat facebook nak cakap meraban je, nak gelak je, ada masa fikirlah. fikirkan bakal anak encik dan cik suatu hari nanti, dianiaya, apa perasaan cik, nak gelak ke tengok anak sendiri kena aniaya ?

ya allah ya tuhanku, tabahkan hati aku dengan dugaan begini. lusa aku dah nak exam. berikan petunjuk kepada orang-orang yang aku maksudkan ini ya allah. SUMPAH DEMI ALLAH, ak sangat sedih, ak sangat terasa hati, ak sangat kecewa dengan manusia yang ada dekat dengan aku sekarang ni.

moga tuhan berkati hidup kalian. good luck exam.