Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Tuesday, August 3, 2010

bertuahnya saya :)

walaupun semenjak dua tiga empat menjak ini, kehidupan dikelilingi dengan manusia yang banyak punya pe'el seperti :
  • manusia yang kurang mengamalkan kebersihan
  • manusia yang kurang punya rasa hormat pada orang lain
  • manusia yang bermulut celapu bercakap tanpa hala tuju
  • manusia yang suka meninggalkan jejak tanpa dijemput
  • manusia yang cemburu sama aku, auwww
  • manusia yang tidak mengaku kesalahan sendiri
  • manusia yang berpura-pura mengambil berat walhal penipuan semata
  • manusia yang bermulut bising
  • manusia yang terlalu keinternationalan baboon
  • manusia yang angkuh, berlagak dan sombong
  • manusia yang tidak menghargai kehidupan senang sendiri
  • manusia yang riak dengan kehidupan mereka
  • manusia yang menghina kesusahan orang laen
  • manusia yang riang ria memberi kenyataan memalukan pada orang lain
  • manusia yang kendekut dalam segala hal
  • manusia yang menyatakan ingin menolong walau hakikat lakonan semata
  • manusia manusia manusia manusia manusiaaa..
tapi hakikatnya, aku rasa BERTUAH sangat-sangat. alhamdulillah hidup aku dipenuhi dengan manusia yang banyak jenis macam ni.. kalaulah hidup aku tak jumpa orang macam ni, haihh, confirm, xmembesar la akal fikiran aku.. :)

oh, aku semakin rasa BAHAGIA sekarang.. sebelum ni bahagia jugak, tapi, hari ini, aku rasa OOOH LA LAAA yang amat.. 

mky ! :)