Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Sunday, August 15, 2010

5 ramadhan

tiba² hati jadi sayu, sedih. orang lain maybe tengah berbuka puasa sekarang, aku ? menulis blog, pandang kuey teow goreng + hp dengan penuh rasa sayu. menangis tanpa sebab. terasa macam alone. ke sebab semalam berbuka si angah ada lagi, hari ni ? sorang pon xde kat rumah. 

sedih lagi, macam terbiar je rasa. xde orang nak peduli ke ? sedihnya.. tak terasa lapar, air putih dah ak teguk, cukuplah.. lebih baik tido dari menangis bukan-bukan time orang tengah bergembira makan selagi mana berjaga ni.

salam.