Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Wednesday, June 30, 2010

3 B

 bola

ye ye, bola. ckup bengang bila korea selatan kalah. pastu england plak. rasa macam sakit jiwa raga bila xgol2. smlm, jepun plak. tp, last skali, lega. ooo spain, ooo xabi. i love u, mmuahhhh lah ! HAHA. 1 je la yang ak sokong menang. nih if maen judi bola nih, mau papa kedana ak nih, semua team yang sokong, semua kalah ! HAHA`

 boyfriend

ye ye, boipren. minggu sakit jiwa raga bengang sakit hati gumbira ketawa bahagia. conclusion = GILA ! rasa nak sekeh pon ad, macam nak pelangkung pon ad, nk lipat² kasi penyek masuk dalam kotak kasi pos kat guatanamo pon ad, haihh.. sabar sabar.. tuo bangko kang ak eh.. tp, sayang tetap poreber & eber stone head mky ! :P - dia kate ak hard head, xsedor ! HAHA`

 belajar

tsk tsk tsk. sedih dah nak balik mlc blajaU, nak nanges. smlm dah nanges skali dah, seb baek ad tinge rajin tlg dgr ak nanges kan.. dah lama duk umah, bila nk balik, start la rindu²an. nanges nanges nanges, last² masuk toilet perut sakit. dahla sistem pencernaan xbgus, dan² je tgh invest, boley plak mky memekak kt tinge ni nyanyi lagu kan. adoi, sabar aje la, trus sistem jadi smooth je. HAHA` - wei, ak onphone la, bukan duk dlm toilet skali. dush !

pic ni special utk nanyah eh ! :)

yeah. tembak utk linesman yang xkasik england goal. :)

2 comments:

Anonymous said...

nnt kalau sampai guantanamo mati lam kotak susah..hehe

. angah yg gojes . said...

haha .. damien yg circle ..
oh ! rindu gilee .. ckp ngn along, sile bwk damien dtg KL o blk Mlake ok ? sng angah nk tgk ..

nages ? chaaait ! nt wiken ko panggil angah gk blk mlc .