Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Tuesday, May 11, 2010

musafir

ahaaa.. 6 hari mencutikan diri.. sebab ?

1. berkabung atas pemergian seorang sepupu. macam xpercaya. al-fatihah.

2. tengah berseronok berjimba sakan di rumah sendiri. dah lama gile xbalik kot, kau kenape? jeles? agagaga. home sweet home betol! makan sume siap, xyh susah2 nk pg MARA makan soto nasik + 2 ketul begedil + 1 senduk cili kicap, masak nasi @ umh, xpon, pk nak masak pe sbb ad beras n sayur je kat umah, yg laen none ado.

3. celebrate mother's day bersama 3 orang ibu. :)

ibu sayang sy.. :)

along sy.. :)

bersama kuncu-kuncunya - azreen & azrin

bestfriend yang baru jadi mama.. sufy, :)

and of course la, mak nk nyelit jgk no.. ape salahnye, i kan MAK cik. :)


4. sebenarnye.. xsonok online dgn hp mini, kecik sgt screen + pic sume xde lam ni.. tp, nk buek camno, lappy uzur, dah bangko dah ha.. so, bersyukurlah..

nway, selamat hari ibu untuk semua. :)