Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Monday, February 22, 2010

hye & bye :)

kau tau gila talak tu ape? maen sebut gila talak, maksud xtau. tu la masalah orang pandai bercakap. cakap je la kan. perempuan, jaga la mulut. xkesahlah macam mana pon kau, mulut tu jaga la jugak. kan orang cakap dah, sebab mulut badan binasa.

binasa ap? yela, yang tutt mmg lah dah binasa kan, kann. ak tau jgk la, jgn nk deny. tp xpe, tu bkn mslh, selagi xde kaitan ngn ak, ak layankan ajo. tp, paham lah. kau pon tau sikap kau mcm mana kan, so, jangan lah buat kat orang.

kesian. if dulu kau buat kat orang, kau kena ingat, orang boleh jugak buat kat kau. kau kena ingat, kau kena perasan, xsemua orang yang kat sekeliling kau tu, kawan kau sorang. kawan kau, kawan ak. paling penting, boipren kau? dot dot dot ak. :))

if kau maen cara A, ak maen balik cara A. kadang2, kau maen je A, ak maen balik, A+ punya. kau tau 1 benda, ak tau 10 benda. kau merapek 5 ayat, ak kerepek kan balik semua tu jadi 10 ayat. baru sikit skrg ni, nnt ak bayar lebih, kau nak? :)

jaga diri. jgn uat hal atas padang rugby lak. dulu ye la, save budget kn lam pantai pon jadi. oh lupa, mayb lam kereta plak kot skrg. oke, xsusah nak dapat no. plat. once uat hal, say bye bye la kat kereta. :)