Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Sunday, August 2, 2009

.oh obat.

esok, pulang ke melaka bersama si angah. alhamdulillah, di saat genting [konon] dgn ketiadaan tiket bas utk pulang ke melaka, si angah merajinkan diri [poyo, :p] pulang ke kerteh walaupon xkn smpai 24 jam punggung dipanaskan di rumah ini sblm bergerak ke melaka semula.

malas! malas! malas! malas! malas! malas! malas! malas!

sem ni, ak xaser mcm nak belajar lagi. pg kelas, mcm makan angin melihat lecturer menyonteng papan putih esp si pakcik eco [gile jht, ak pggl lect eco ak pakcik, :p]. ak xtau la nape jd malas sgt. ak aser mcm mmg btol² masuk tinge kiri kuar tinge kanan.

anda ada obat? saya mau obat!

4 comments:

damme damiah said...

aku rs bkn ko sorang ah
aku pun
dh la nk update blog mls
nk g skola mls
nk bwat lesson plan mls
nk bwat term paper pn mls
haih
nk obat jugak?
:p

{Suria Muhammad} said...

sy pn rasa sgt malas utk belajar skrg T_T

.fatin nabila. said...

damme : haha. if ada la obat, mcm sonok jugak. gile malas sem nih, xtau nk buat cmne da.

sue : sama la sue. malas sangat², mcm nk maen2 je kije.

lieya orange M.I. said...

...jual jual...
...ubat malas...
...ya mari mari beli...
...keadaan jual di pasar borong...
=p