Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Tuesday, July 14, 2009

.si lutut lembik.

korang ada kawan dgn lelaki lembut?

bagi aku, lelaki lembut, perangai, kegedikan, mulut lagi dahsyat dari perempuan normal. menyampah nak mati. budget vogue la. weks.

cepumas Q : ko ade telo ke tidak? ke dah buang? if ada, buat mcm lelaki boleh?

11 comments:

adza said...

err~ ada telo ke tidak yer??

jap2.. aku pikir..

jap yer..

:D

.fatin nabila. said...

adza : oops. dia kan gorgeous. mayb, sume half kot. telo half, onek half.

** sedikit kelucahan dlm comment, hahahah **

Princess Liyana said...

ehehe..speechless jap;P

ARJUNA said...

hai,
lelaki lembut tak main la. pompuan lembut kita main la. he he he he.

KoNda-KonDi said...

hahahha...
telur da jd separuh masak kot....
hahahahaha...

adza said...

hahha~ half??

bak kata incek di atas nih, telo da jd separuh masak..
huhhu~

gorgeous laa sgt kn..
vouge gitu..~
lalalalla~

<3

YNA izyana said...

ko nape nyah? ko gado ngan "nyah" ke? hahaha.adei.telo ade kot tp xtau fungsi.adoyai...

**tergedik2 mlebihkn pmpn.nyampah!

Nuur Ailmi said...

biaselah tu. bile dah rase nak patah, patah jugak. cuba buat normal, lelaki la jadinye. Allah dah bagi sempurna, sibok2kan diri jadi sutun pekes? kan? kan? wat penat mate je aku tgk, sompan kalah pempuan.. huahua

ARJUNA said...

haha...hahahaha....

lieya orange M.I. said...

...hahaaa, amik ko, soalan mmg cepumas...
...tp diorang mmg lazer...taksuke la
...nak tanyer, kamu uitm melaka kan??...

Diya Kamaruzaman said...

Cara jalan diorang paling diya tak boleh terima. Kita perempuan ni pun takde lah hover melenggang lenggok macam tu sekali. Dia lak lebih2. Aduuuhai.