Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Monday, July 6, 2009

penaja penaja!

alhamdulillah, sampai umah sewa, semua oke. aser chenta pada umah tu. smlm beli barang umah bagai kec tong gas + pan + brg nk msk. kejap lg nk settle kan sijil nk sah utk anta surat chenta pd jpa + beli pin baru ptptn. penat weyh, tunggu pny lama, dpt yuran semata, mana boleh jadi. ko boleh? ak tidak..

1 je yg ak aser xcukup kt umah tu. aci x, ak mahu mencari penaja untuk streamyx + astro..! astro tu, channel basic pon xpe, aslkn dpt tgk prima + zee tv. sbb nya, ak rindu sama Sekar & Kasamh Se!

cpt, sape nk blanje ak nih..! hehe`

11 comments:

Nuur Ailmi said...

ha. bagus kalau ada nak sponsor. heehe. selamat duk di rumah sewa. take care.

Yna Izyana said...

weh, ko kongsi la pasang astro.astro basic bape hengget sgt je.erkkk,org umh ko rmai x? kalau xrmai senak jugak tuh.hehehe.oh,addict sekar lak ke? semangat!

Affan Azami said...

aduih! memg sama je org rumah kat rumah ni. Kasamh Se pun layan ye?? hahahahahha. sabo jela. neway, selamat kembali ke universiti! nanti kalo org dtg shah alam, org pay visit. kikiki. shah alam kan?

nj said...

fatin, ada ke yang nak sponsor tu?

Diya Kamaruzaman said...

Wah. Mintak astro yang?? Hahaha. Kalau streamyx tu boleh tahan lagi. Astro tu macam unbelievable sket. Hehehe. Diya dok umah sewa dulu, tv pun takde. Tapi, boleh hidup lagi lah pasal broadband ada. Hehe. Errr, fatin minat channel zee ke? Adeh.

lieya orange M.I. said...

...waaaa, kamu peminat tamil kaa???...
...sama laa mcm ibu ku...
...balik2 channel tu yg di tgk nyer...

Faizal@poyan said...

salam fatin..
hehehehe minta zee tv juga noh hehehe saya paling minat tgk saregamapa yang budak-budak punya

nadia-ady said...

minta la bf belanja..hehe
eh, lupa, lom ada bf lagi kan? Minta la bakal bf belanja..

streamyx rm60 da boleh dapat..murah kan?

.fatin nabila. said...

nomie : sape yg nk sponsor pon ak xtau, hehe..`

yna : xtau lg brape org. stkt ni 2. ada lg sorg nk masuk. sorg lg, xtau lak.`

affan : sdp pe kasamh se, lyn dr awl tu, tu yg xleh nk tinggal tu, :p. affan, org kt mlc laaaa..`

nj : mane ade org nk sponsor pn, hehe..`

diya : lyn zee, cte kasamh se, sonok. ptg², banoo main teri dulham pon lyn gak kdg², hehe.` tu la, yg penting, streamyx dlu.

lieya : bkn tamil sgt, hindustan bese kot. ke tamil zee tu? hehe

faizal : ni lg dahsyat, saregamapa tgk. xleh tgk yg tu, sbb xphm dieorg ckp, xde subtittle. :)

nadia : seb baek jwb cpt, mmg xde bf, sedih. :P. xdela. nway, tu la, tgh plan² ngn housemate.`

bobostrobos said...

eeeee.... layan zee tv!!!!

Kimi said...

dgn ini kami dr syarikat astro menawarkan khidmat pemasangan percuma..haha pemasangan je....bil2 lain kena byr ok