Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Wednesday, January 14, 2009

.bunga dan chenta.


saya di'igtkan oleh seseorang ttg memori zaman sekolah, zaman dimana chenta monyet disana sini, zaman pagi petang siang malam berlari di padang mengilai² dengan teman².. seperti budak lain, sy pernah juga berchenta monyet ketika darjah 5, sangat gatei sy kn? :p.

even sekadar chenta monyet, chenta itu meninggalkan 1 kenangan buat sy.. itulah kali pertama sy menerima jambangan bunga,\(^_^)/.. bila sy kenang balik, haih, ntah pape je, kecik² dh berchenta, mcm la fhm sgt chenta tu ape, siap bunga² lg, tp, sy yakin, semua org membesar dgn chenta monyet.

bercakap ttg bunga, sy tidak pasti, adakah bunga yg sy terima di zaman chenta monyet itu merupakan yg terakhir.. jgn slh faham, hati sy xkering, cuma, sy sudah belajar untuk menjadi seorang yang tidak terlalu mengharap untuk terjadinya sesuatu yang sy inginkan.. hidup ni panjang lg jika tuhan izinkan, sy perlu fikirkan dan selesakan diri sy dgn orang disekeliling yang ada bersama sy..

andai kata ada org yg inginkan nasihat dr sy, insya'Allah, sy boleh kasi.. dengan umur 20 taon, sy boleh katakan, sy ada experience yang jarang org ada, kot? dulu sy emo, skrg, alhamdulillah, sy tenang..

Love is Complicated, kn?

11 comments:

S h i n o said...

uummp..
LOVE is Unpredictable!

:(

13may said...

darjah 5....kawan saya kata saya mcm monyet...itu ajer :D

damme damiah said...

it really is
:)

eh, bukan macam semua org
aku xtmasuk dlm golongan yg bcinta monyet

haha

Sub said...

sekuntum bunga ros untuk kamu di belog saya:)

AyanaAsham said...

yup yup
love is complicated

Nuur Ailmi said...

betul3.. undefined, unpredictable, undependable, complicated but:

"If you begin the day with love in your heart, peace in your nerves, and truth in your mind, you not only benefit by their presence but also bring them to others, to your family and friends, and to all those whose destiny draws across your path that day..." hehehe

saya tahu saya jiwang *wink*

aie akaike said...

teman2 ku kata, diriku mat bunga. jd kamu boleh ambil diriku. ;P

yOnnA said...

amboii..naseb bukan dr darjah 1 :p

adyra zainal said...

holla...
nak advice ley?ahaks...

KoNda-KonDi said...

apis pon ade atin...dak skolah atin gak dulu..tp junior atin..hehehe..cinta monyet..

Atira. said...

chenta monyet ku masa umur 12 tahun. xD