Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Saturday, December 6, 2008

.majlis kahwin II.

majlis kawen anak perempuan jiran sebelah sebelah rumah.
jumpa dgn ramai jiran dan bekas jiran.
makanan boleh tahan, esp sambal belacan mangga mok na, lala`
walaupun mereka berpangkat makcik, x salah borak sekali, :)
salah satu teman lepak td petang, jiran nun di hujung lorong.
oh aishah, lihatla wajah kesayangan kamu.. (^_^)..

.ibu sy, cik erni.

.ibu sy, anak jiran sebelah, cik ernie, syafinas, syuhada, arifah.



.mok na pembikin sambal belacan mangga berjaya.

.dia bukan pengantin, :p.

.ini baru pengantin.

pic pengantin time sanding xmo letak, susah nk snap pic dia.
pengantin laki asik tunduk je, malu kot, haih, kucingtai la..`
sy tertarik pd salah satu hantaran..
sbb hantaran ni, seumur hidup, xpernah lg nampak hantaran bercorak begini..
majlis kawen sepupu di kelantan pun xada corak begini barangnya.
gambar ini diupload tanpa sebarang niat tidak baik ea samada utk mempromosi mana² parti atau sebaliknya...
sekadar hiasan di blog ini, :)




nota kaki

:: sambal belacan mangga - sambal belacan biasa + mangga yang dicincang halus, sedap ai tell u! ::

4 comments:

AISHAH roslan said...

salam. mekasehhhh. hehehe. nnt letak lg pics byk2. HAHA. jumpe nnt ;)

Anonymous said...

atinnnn.....
memang sdp sambal belacan tu !
kan kita makan nasi 2 kali hahaaa...
untung kenduri jiran dekat2 ni:)
~cik erni

:: !zyan :: said...

sambal belacan mangga?
mcm kerabu mangga ker? Serius tak pnah dgr/tengok/makan la sambal belacan mangga tu. Sedap sgt eh sampai bertambah nasi? Takde pic ke? takpun..buat la utk akak semangkuk ker...ehhe

-langkahbaru- said...

saya suka sambal bachang...mangga tak penah lak try..hehhe~