Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Sunday, November 2, 2008

.surat kepada celcom.

Sekadar hiburan : Surat dari budak sekolah kepada Celcom




--------------------------------

Kandungan asal surat berkenaan setelah diterjemahkan semula


Saya Ishak bin Ismail ingin menyampaikan satu rahsiah rasiah kepada encik.saya pernah melihat budak sekolah SSA iaitu Sekolah Sultan Alauddin Di Bukit Besar.saya melihat bukan dari mulut orang tetapi dari saya sendiri. Nama yg saya sebut ini encik tolong tahan dia kerana dia pernah berbuat macam² kes. Nama

Nama yang pertama : Amyrul Bin Azmi dia pernah minom arak, mencuri motomikah motosikal, dan bayak lagi.

Nama yg kedua : Sallehuddin bin sapeye.dia pernah melakukan perkara yg sama dengan amyrul

Nama yg kefiga ketiga : Faizal bin Rahman dia pernah merogol, mencuri kereta dan merompak

Nama yg keempat ; Rafi bin Rahman da pernah merogol, mencuri lori, dan memukul kereta y say saya sehingga pecah.

itu saja yg a saya tahu.saya akan bayar RM1 juta kalau encik ikut perintah saya mereka semua dari kelas satu ukm.encik jangan bagi tahu sem saya say yang saya yg bg tahu encik!!!

Setiba surat ini sampai ke tangan encik encik tolong. pergi seko sekarang itu jugak ok.

Dari ishak bin Ismail

Yang Benar

ishak

kepada : encik

-----------------------------------

hehe`.. fikir², kenapa la budak ni pergi hantar surat kat celcom, xde arah sgt dah, gamaknye, hehe`..

6 comments:

KoNda-KonDi said...

hehehe..pelik2..

dumdum said...

muahaha desperate abes sampai anta surat kat celcom. CELCOM lak tuh hahahahaha abes ah die, da kantoi ngan budak 3org tuh :p

S h i n o said...

tetiba rasa geli sangat dan..

Ha ha ha HAAHHAHAHAHAHAAR..

lawak betol isi surat tu..
:P

KoNda-KonDi said...

pelik bona..
hahaha..

.fatin nabila. said...

apis : a'a, mmg pelik..

damme : ak aser la, si ishak ni tau add celcom je kot, mayb ayah dia slalu tulis surat aduan kt celcom, xpon, ayah die keje sane, lalala`..

shino : kesalahan bdk² tu, agakla advanced, tp, mmg klakar la si budak ishak ni, celcom jgk dia g antar, hehe

FIZAM said...

lain kali suruh die anta surat ke jabatan perikanan...haha