Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Tuesday, November 4, 2008

.keropok + tapai.

sy duduk kat terengganu
kat trg, dr dulu lg ade kopok lekor..
tp dulu, xla segila skrg, gila kopok lekor..
if dulu, ada oke je makan, if xde, xkesah pon..
skrg, ishk, beli yang rebus pun i telan u..

pg td, ndw ayah + ibu balik umah dr kuantan..
dieorang singgah kat cherating, eh bkn, kat sempadan kemaman - pahang tu..
em, btol la cherating kan, xesahla..
kt tepi shell, ada kedai kopok lekor..
situ mmg laku, sedap, ramai orang beli kt dia..

then beli la rm10..
eh, skrg kopok mahal, dhla halus je, xpjg mana..
mcm ibu jari sy je besar dia..
ke jari sy yg gmok? ahahah`..
tp, sbb nk mkn kn, xesahla, beli jgk..

pastu, dr ptg td, dh berapa byk nth, goreng, pastu mkn dhla sorang²..
td dh lewat, pkul 10>, i goreng lg tau 2 btg, lalala`..
pastu makan sorang, sedap la..
angah, u jgn jeles yer, weks..`

selain kopok, tapai..
tapai pulut bungkus ngn daun getah..
auntie ze jgn terliur ye, hehe`..
ayah rajin plak beli kt pasar tani, sedap i tell u..
ikut nasib gak, kdg², xmasak lg dieorang dh jual..
tp, mulut sy ni, stkt ni, xde mslh kot bab telan² makanan ni..

---------------------------


cucu²..
nenek kamu ni, kuat makan skrg..
andai kata nnt kamu jumpa pic nenek kamu ni, [skrg bulan 11/2008]..
kamu akan tgk, betapa bolatnye nenek kamu ini..
jgn xngaku nenek dhla yer..
ak karate korang nnt, lalala`..

8 comments:

13may said...

waaa....entri ni ditulis masa tengah lapar ker???

hehhe hehhe

nurul nadia said...

hamboi²..sakan bejalan ea . tau le angah kat sni . xpe2 . xde hal .


. tp sbenanye ..
> ye angah sgt jeles .. waa .. nk kopok !

S h i n o said...

saya suke kepok lekor TRG...
lama jugak tak makan.Bile timbul n3 ni rasa nak makan kepok lekor TRG..

Kepok lekor TRG mmg xde tandingan..
100 pure

{Suria Muhammad} said...

cucu²..
nenek kamu ni, kuat makan skrg..
andai kata nnt kamu jumpa pic nenek kamu ni, [skrg bulan 11/2008]..
kamu akan tgk, betapa bolatnye nenek kamu ini..
jgn xngaku nenek dhla yer..
ak karate korang nnt, lalala`..

haha!
auww! such a sweet thot tingat kt bakal cucu :P

dumdum said...

siap ade notes untuk cucu okeh!
hahahaha

.fatin nabila. said...

13 may : ni tulis time perut dh kenyang, senak lg, terlebey kenyang, hehe`..

angah : dey, ayah pg berdue ngn ibu je la, g byr duet kete..

shino : tol², kopok lekor trg balance sagu + ikan die..

sue : kena pesan awal² kt cucu b4 dieorang uat onar, hehe`..

damme : well, ko nak pesan pape kt cucu i, oke jg, hehe`

KoNda-KonDi said...

nak kopok gak...
da lame xmkn kopok lekor..

.fatin nabila. said...

ala cian..
meh dtg trg ea pis..