Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Saturday, November 22, 2008

.bila cuti.

x sah if xde orang kawen..
tiap minggu, ada je invitation utk pg majlis kawen..
makan, kus smangat, xde gaya mcm orang nk diet pon..
siang tadi, langsung majlis sanding anak en. rahman - kak hadijah..
part paling best, sy jumpa kawan lama iaitu adik kpd pengantin..
dah lama xjumpa si linda ni..
start jarang contact afta sy lompat kelas, means taon 1998..
sekarang dh 2008, genap 10 taon..
even rumah xla jauh mana, agakla dekat..
tp xpernah ada masa nak jumpa..
masa bergerak, masing² byk berubah..
contohnya; ketinggian + kelebaran.. sy la tuu, :p
tp, apa pun bentuk, kawan ttp kawan.. ;)


:: mereka pengantin ::


:: aswara & uitm ::

3 comments:

S h i n o said...

ermm tp kan anda mempunyai wajah yang sangat innocent jadi semua tu adalah kelebihan yang boleh dibanggakan.. :P hehe

Nuur Ailmi said...

bentuk cumel menambahkankan keriangan dalam persahabatan - quoated by nomie

haha!

.fatin nabila. said...

shino : adakah benar? ahaha`..

nomie : well, bolat itu menarik - quoted by me, haha!