Jana wang melalui internet dengan mendaftar di sini (Churpchurp)







Promosi iklan dan dapatkan ganjaran seperti iklan dibawah ini :
( click iklan berkenaan untuk melihat dengan lebih lanjut )

Tuesday, October 28, 2008

.tag tag tag.

Tag By Cik Cookie-Suria..

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
.diri saya.

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
.sume duet ibu ayah, ahaha`

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
.italy, nama lg impian kan?

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
.sy yang kedua, no comment, ahaha`.. [bukan laki org, oke..!]

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
.ayat celeb - "oh, no comment"

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
.pizza.

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
.magazine oke, cosmo.

8. Apakah nama penuh anda?
.fatin nabila baharum.

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
.dua² boley.

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
.fahrin ahmad. haha``

11. Christina atau Britney?
.si britney. - pujaan di zaman kanak²

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
.mesin tolong.

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
.langit.

14. Pelukan atau ciuman?
.er..

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
.ex roommate since f1-f3.. c1-2
.agak manja, well she's da youngest one..
.siyes, dia rajin berkenalan..
.if demam, mata lebam kaw²
.kaki gusip, ahaaa`

16. 8 perkara yang amat saya gilai
.8
.je
.ke?
.lebih
.lagi
.x
.boleh
.ek?


17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
.bley?
.owh.
.ntah.
.x.
.em.
.alaa.
.dey.
.zikir, :)

18. 8 buah buku yang paling terbaru di baca (include magz)
.cosmo
.in trend
.cleo
.remaja
.diary sy
.buku kete adq sy, name buku, ntah`


= sy kurang membaca buat masa ni, ahaa`

19. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
.avril lavigne - tomorrow
.mandy moore - a walk to remember
.bryan adams - everything i do
.leona lewis - better in time
.daughtry - what about now
.pussycat dolls - when i grow up
.david archuleta - crush
.chris brown - with you
.duffy - mercy, lalalala`

19. 8 perkara saya pelajari tahun lalu
.every cloud has its silver lining
.bf comes & goes but friends is forever
.hormati diri sendiri
.menerima pandangan orang lain
.makan budu, haha!
.tidak cepat kesiankan orang
.memandu secara sah!
.jgn nakal time exam! :p


20. Mangsa tag seterusnya
.semua yang ada kat list except scippian.. kerana cik suria sudah tag anda, ahahaa`..

5 comments:

dumdum said...

bini no2?
katela kes ko same ngan aku?
haha
neway,
aku ngumpat kat ko lam blog
[saje nk suh ko bace blog aku]
XD

.fatin nabila. said...

ak xkwn ngn laki org, oke!
hehe`..
damme, ko ngumpat ak..
oke, oke..
ak uat entri sal ko lak ni!
hehehhe`..

kamu kuang asam damme, hehe`

dumdum said...

aku xckp laki org ah
tp ngan org yg da ade awek
:P

ala, rilek ah weh
aku sentuh skeit jek
emo lak

muahahahahah

13may said...

tahniah kerana jawab TAG...

dan saya LEGA!

:D

As said...

baek tunggu middle nov baru buat ok!